خلاصه کتاب روانشانسی فروش

روانشناسی فروش

برایان تریسی در کتاب روانشانی فروش به این نکته اشاره دارد که:

چگونه بیشتر، آسان تر و سریعتر از آنچه تصور می کردید فروش خود را افزایش بدهید

این کتاب ترجمه مهدی قراچه داغی هست

روان شناسی فروش را می توان مطالعه علمی اثرات روان بر فروش و برعکس اثرات فروش بر روان دانست که بر اساس مدل سازی و طراحی اثربخش و موفقیت آمیز در جهت اهداف فروش حرکت می کند.

برای انتشار در شبکه های اجتماعی از دکمه های روبه رو استفاده کنید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در skype
سمیرا براهوئی

سمیرا براهوئی

مدرس شخصیت شناسی و توسعه فردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *